
„Bugetul de după sărbători este mereu restrâns, motiv pentru care, în fiecare an, la KFC aducem produsele preferate ale clienților noștri, la un preț special. Campania Smart Menu reprezintă deja o tradiție în restaurantele noastre. În perioada campaniei, traficul în restaurante a crescut cu peste 10% în 2016 față de 2015, semn că atât clienții fideli așteaptă această ofertă, dar și cei noi sunt încântaţi și ne vizitează pentru a profita de promoție. Anul acesta, noutatea constă în șansa de a achiziționa meniurile Smart cu like-urile adunate pe Facebook de sărbători, pentru că toată lumea merită o masă delicioasă, oricât de mic este bugetul la început de an”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Până. la data de 9 martie 2017, meniul KFC include trei oferte smart, la prețuri speciale: Smart Menu, cu trei Hot Wings, două Crispy Strips, o porție mică de cartofi prăjiți, un sos la alegere și o răcoritoare, la prețul de 12,5 lei, Smart Menu Plus, ce combină două Crispy Strips cu cinci Hot Wings, o porție medie de cartofi prăjiți, un sos la alegere și o răcoritoare, la prețul de 17,5 lei și Smart Bucket, varianta de grup, ce include două bucăți de pui, patru Crispy Strips, patru Hot Wings și două porții medii de cartofi prăjiți, la prețul de 30 de lei. În plus, salata Coleslaw are și ea un preț promoțional, de 3,5 lei