Reţeaua de restaurante KFC anunţă deschiderea unei noi locaţii în Bucureşti, a cărei investiţie se ridică la suma de 1 milion de euro. Astfel, lanţul ajunge la 70 de unităţi pe plan naţional, în Bucureşti noul restaurant fiind cu numărul 28.
Vezi mai multÎn anul 2017, KFC a donat peste 59.000 de euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această platformă, lansată inițial în 2014, KFC donează câte un leu din valoarea fiecărui Hot Bucket vândut.
Vezi mai multÎnceputul lui 2018 îi întâmpină pe fanii KFC cu una dintre cele mai iubite oferte, Smart Menu, disponibilă acum şi în varianta nepicantă. Clienţii pot opta pentru una dintre variantele irezistibile ale binecunoscutului Smart Menu: Smart Menu (picant şi nepicant), Smart Menu Plus (picant şi nepicant) și Smart Bucket, la un preț special.
Vezi mai multKFC continuă procesul de extindere și investește 400.000 euro pentru inaugurarea primului restaurant din Botoşani. Astfel, rețeaua de restaurante ajunge la 69 de unităţi, consolidându-și prezența la nivel naţional.
Vezi mai multKFC continuă dezvoltarea în România și investește 750.000 euro pentru inaugurarea a două restaurante situate în Oradea și în Râmnicu Vâlcea.
Vezi mai multPentru al 10-lea an consecutiv, tradiționala campanie de strângere de fonduri este derulată în luna octombrie, în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din ţară
Vezi mai multKFC continuă dezvoltarea în România și investește 350.000 euro pentru inaugurarea unei noi locaţii în Arad. Astfel, rețeaua de restaurante își urmează planurile de extindere și ajunge la 66 de unităţi, consolidându-și prezența pe piața locală.
Vezi mai multOdată cu pregătirea pentru sărbătorile de iarnă, KFC introduce în meniul din restaurante una dintre cele mai apreciate oferte disponibile la KFC în sezonul rece, tradiţionalul „Christmas Bucket”, de data aceasta gătit chiar de mame.
Vezi mai multRețeaua numără în prezent 65 de restaurante la nivel național.
Vezi mai multKFC continuă susținerea proiectelor de responsabilitate socială și anunță lansarea parteneriatului cu Asociația The Social Incubator.
Vezi mai multKFC a introdus in meniul de Mic Dejun produse noi şi savuroase, proaspăt preparate în restaurante, disponibile zilnic, până la ora 12:00.
Vezi mai multPe 1 octombrie s-a dat startul strângerii de fonduri în restaurantele din întreaga țară.
Vezi mai multKFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, readuce în România, în această lună, Duetos - unul dintre cele mai de succes produse ale sale.
Vezi mai multKFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza.
Vezi mai multRețeaua de restaurante KFC își continuă planurile de extindere și deschide o nouă unitate de tip Drive Thru în zona Piața Iancului din București. Locația ce are o capacitate de aproximativ 160 de locuri, inclusiv terasă, va fi deschisă 24/7. Cu o investiție de aproximativ 1,2 milioane de euro, restaurantul beneficiază de un design inovator și este dotat cu echipamente de ultimă generație.
Vezi mai multLansată recent, Sphera Franchise Group S.A. este noua entitate ce reunește sub umbrela sa companiile care deţin brandurile KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery, aparținând YUM! Brands în România, KFC în Republica Moldova şi în zona de nord-est a Italiei.
Vezi mai multKFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din carne de pui, a relansat, în această lună, unul dintre cele mai importante produse ale sale în materie de sandwichuri, Zinger. Pe lângă varianta clasică disponibilă în meniul restaurantelor pe tot parcursul anului, în perioada campaniei, produsul Zinger este prezent și în alte două sortimente, Zinger Hot și Zinger Cheesy, pentru a-i satisface chiar și pe cei mai pretențioși clienți.
Vezi mai multÎn această lună, KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din carne de pui, aniversează 20 de ani de la intrarea pe piața din România. Odată cu prima locaţie deschisă în aprilie 1997 pe Bulevardul Magheru din București, KFC a scris istoria unui brand inovator.
Vezi mai multKFC România a deschis primul Coffee Corner în incinta restaurantului KFC Unirea din București. Într-o țară unde degustarea cafelei este un adevărat ritual, dar și o bună ocazie de socializare, KFC aduce această băutură mai aproape de consumatorii săi.
Vezi mai multÎn acest an, KFC România își extinde rețeaua internațională prin deschiderea primei locații în Verona, Italia. Lanțul de restaurante KFC este deja prezent pe piața italiană având restaurante în principalele orașe ale țării – Roma, Torino, Milano – iar, acum, odată cu inaugurarea noii locații, și în regiunea Triveneto.
Vezi mai multKFC a lansat o nouă campanie prin care le oferă clienților săi o soluție pentru momentele inevitabile de indecizie. Decât să achiziționeze orice altceva pentru a-și satisface foamea sau pofta, lanțul de restaurante își încurajează fanii să aleagă CEVA la 5 lei din meniul propriu.
Vezi mai multÎn anul 2016, KFC a donat peste 51,000 euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această campanie, KFC donează un leu din costul fiecărui Hot Bucket vândut, pentru al doilea an consecutiv.
Vezi mai multCa în fiecare început de an, fanii KFC regăsesc produsele preferate în meniurile Smart, la un preț special. 2017 aduce un plus campaniei de după sărbători, clienții putând achiziționa acum meniurile Smart și cu like-urile strânse pe rețelele de socializare, în perioada sărbătorilor.
Vezi mai multKFC extinde rețeaua de restaurante prin inaugurarea locației cu numărul 63, în cel mai nou centru comercial din nord-estul țării. Prima unitate KFC din județul Neamț poate fi găsită în cadrul Shopping City Piatra Neamţ din Bulevardul Decebal, numărul 79, în zona de food court.
Vezi mai multPentru perioada sărbătorilor de iarnă, KFC introduce în meniul din restaurante un nou produs în ediție limitată - “Christmas Bucket”, alcătuit din cele mai apreciate produse din meniu, devenind astfel alegerea perfectă pentru sărbătorile petrecute în familie. Noul produs conţine șase Hot Wings, patru Crispy Strips, două bucăţi de pui Kentucky, două porţii Dipping Fries şi două băuturi răcoritoare.
Vezi mai multKFC vine în întâmpinarea clienților cu un meniu savuros de mic dejun, care cuprinde o gamă variată de produse: wrapuri sau sandwich-uri cu pui, ouă, bacon și salate. Acestea sunt proaspăt preparate în fiecare zi, fiind disponibile până la ora 12:00, în restaurantele selectate din București și din țară.
Vezi mai multLanţul de restaurante KFC se extinde, ajungând la 61 de unități odată cu noua locație deschisă în incinta centrului comercial Auchan Titan din București. Noul restaurant este situat la parterul centrului comercial, în zona de food court, fiind rezultatul unei investiţii de 350.000 de euro.
Vezi mai multLanțul de restaurante KFC demarează o campanie de recrutare și face angajări în cele 60 de locații din țară. Echipa KFC caută oameni pe bune, indiferent de domeniul lor de activitate sau de experiența anterioară. Toți cei interesați își pot depune CV-ul la job@kfc.ro sau îl pot completa online pe www.kfc.ro/realcv.
Vezi mai multÎn această toamnă, KFC lansează Cheesy Booster, noul sandwich în ediție limitată, cu pui delicios, sos special și brânză Cheddar. Noul produs este disponbil atât în varianta picantă, dar și nepicantă, putând fi achiziționat din orice restaurant KFC din țară, la prețul de 4,5 lei.
Vezi mai multRețeaua de restaurante KFC ajunge la 60 de unități, odată cu noua locație deschisă în incinta ParkLake, mall-ul situat în zona Titan din București. Cu o investiție de 350.000 euro, restaurantul din ParkLake are o suprafață de 170 mp, cu același design specific KFC și dotat cu echipamente de ultimă generație.
Vezi mai multLanțurile de restaurante KFC și Pizza Hut au disponibile peste 70 de posturi în noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie, odată cu inaugurarea centrului comercial ParkLake din sectorul 3 al Bucureștiului.
Vezi mai multPrin campania „Bucket de bine”, KFC a donat în prima jumătate a acestui an peste 27.500 euro către organizația SOS Satele Copiilor România. Parteneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat în luna august a anului 2014, iar din luna martie 2015, lanțul de restaurante a început susținerea unei familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activităților de zi cu zi, urmând ca apoi, datorită rezultatelor obținute, KFC să sponsorizeze două case din satul SOS.
Vezi mai multÎn această vară, KFC lansează o nouă campanie și noi sortimente de produse la prețuri speciale, aducând spiritul brazilian și în România.
Vezi mai multKFC aduce în meniul din restaurante un nou brand de cafea, Seattle’s Best Coffee – o cafea mediu prăjită, cu un gust unic și intens, datorat calității superioare a boabelor de cafea, 100% Arabica. Noul sortiment de cafea este disponibil în opt variante, de la espresso, americano și white americano, la specialități precum cappuccino, mocha, latte, caramel latte și vanilla latte.
Vezi mai multPentru al doilea an consecutiv, KFC a organizat “Ziua Curateniei” la SOS Satul Copiilor Bucuresti. In cadrul acestui eveniment, peste 60 de angajati ai KFC au participat la o ampla activitate de amenajare a spatiului din curtea satului SOS: de la vopsit borduri, la varuit copaci si ingrijirea spatiului verde din jurul caselor din sat.
Vezi mai multKFC readuce în meniurile din restaurante oferta Marți Bucket: un bucket ce conține 9 Crispy Strips și 9 Hot Wings, la prețul special de numai 19.90 lei. Oferta este disponibilă în toate locațiile KFC din țară, doar în zilele de marți, până la data de 19 iulie 2016.
Vezi mai multKFC lansează campania „Fă-ți plinul la KFC”, campanie dedicată clienților care achiziționează produse de la ferestrele de Drive Thru ale lanțului de restaurante. Aceștia pot câștiga premii garantate, ce constau atât în produse KFC, cât și în bonuri de carburant.
Vezi mai multLanțul de restaurante KFC extinde gama de produse cu sortimente noi de înghețată și mocktailuri, pregătind meniul pentru zilele călduroase de vară. Clienții KFC găsesc în restaurante patru variante de toppinguri pentru înghețatele Sundae și Kream Ball, având astfel o gamă diversificată de rețete dintre care să aleagă: ciocolată, caramel, căpșuni și afine.
Vezi mai multKFC lansează Burrito, noul wrap în ediție limitată, cu piept de pui proaspăt preparat, brânză Cheddar, orez condimentat, boabe de fasole în sos salsa, salată Iceberg, sos Chipotle și tortilla rumenită. Noul produs este disponbil atât în varianta picantă, cu binecunoscutele Crispy Strips - 100% piept de pui marinat și picant, crocant la exterior și fraged la interior datorită rețetei Hot & Spicy, dar și în varianta nepicantă, cu Fillet Bites, bucățile de pui tăiate de mână și condimentate cu cele 11 ingrediente secrete ale Colonelului Sanders.
Vezi mai multKFC lansează campania Wi-Fi Test, prin care restaurantele de tip Drive Thru și cele stradale din toată țara donează internet gratuit celor care se pregătesc pentru examenul de Bacalaureat. Restaurantele KFC își vor schimba întregul sistem de rutere, astfel încât parolele de Wi-Fi existente vor fi înlocuite cu 1,600 de întrebări realizate de profesori, pornind de la materia pentru Bacalaureat.
Vezi mai multLanțurile de restaurante KFC și Pizza Hut se extind cu două noi locații în Timișoara, în cadrul Timișoara Shopping City. Restaurantele vor fi deschise publicului începând din 31 martie, data inaugurării noului centru comercial din Calea Sagului nr. 100.
Vezi mai multKFC a lansat oferta cu cel mai mic preț de până acum: numai 4,5 lei pentru fiecare dintre cele patru combinații diferite de produse proaspete. Clienții pot alege între Crispy Sandwich, 3 Hot Wings, Booster sau Hot Booster, alături de o porție mică de cartofi.
Vezi mai multPrezente în 23 de orașe din România, lanțurile KFC și Pizza Hut caută peste 450 de colegi noi pentru restaurantele care se vor deschide pe parcursul anului 2016. La KFC, cei interesați de un loc de muncă în cadrul companiei pot opta fie pentru un post de casier, fie pentru un job în bucătăria restaurantelor.
Vezi mai multPrin campania „Bucket de bine”, KFC a donat peste 50.000 de euro către organizația SOS Satele Copiilor România, în primele zece luni ale proiectului. Ca urmare a rezultatelor, de două ori mai bune decât obiectivul inițial, KFC a decis „adoptarea” unei noi familii din cadrul SOS Satul Copiilor București, formată din 6 copii îngrijiți de o mamă socială.
Vezi mai multKFC inaugurează astăzi, 20 ianuarie, cel de-al doilea restaurant din Suceava. Fanii KFC vor găsi noul restaurant în cadrul Iulius Mall Suceava din strada Calea Unirii, numărul 22, la etajul 1, în zona de food court. Pentru această deschidere, KFC a realizat o investiție de 350,000 euro. Noul restaurant are o suprafață de 126 mp, creând astfel 25 de locuri noi de muncă.
Vezi mai multLa început de an, fanii KFC regăsesc produsele preferate în meniurile Smart, care au acum un preț special. Oferta sezonului rece include diverse combinații de Crispy Strips, Hot Wings și cartofi prăjiți, potrivite pentru orice ocazie.
Vezi mai multCampania „Bucket de bine”, lansată de KFC în primăvara acestui an, a asigurat asociației SOS Satele Copiilor România o donație de peste 30.000 de euro în primele șase luni, depășind astfel obiectivele inițiale. În perioada 1 martie – 31 decembrie 2015, KFC și-a propus să acopere bugetul lunar necesar unei familii din cadrul SOS Satele Copiilor București, din care fac parte 5 copii cu vârste între 7 și 11 ani îngrijiți de o mamă socială.
Vezi mai multVineri, 27 noiembrie, la KFC „Black Friday” devine „Smart Friday”: fanii brandului se pot bucura, pentru al treilea an consecutiv, de ofertele organizate special pentru această ocazie. Și anul acesta KFC oferă 1 + 1 gratis la meniurile de 5 Hot Wings
Vezi mai multKFC inaugurează miercuri, 25 noiembrie, cel de-al doilea restaurant din Târgu Mureș și primul de tip Drive Thru din acest oraș. Fanii KFC vor găsi noul restaurant pe strada Gheoghe Doja nr. 64-68.
Vezi mai multKFC continuă parteneriatul cu ‚Academia de Studii Economice’ din București, oferind studenților de la ASE cinci noi stagii de internship remunerate, pentru anul universitar în curs. Studenții pot opta pentru unul dintre departamentele: HR, Operațional, Financiar, Supply Chain sau Marketing. Studenții selectați vor fi angajați cu contract de muncă în cadrul departamentului ales, pe o perioadă de două luni, cu un program flexibil de 4 sau 6 ore pe zi, stabilit în funcție de orarul lor.
Vezi mai multÎn această toamnă, lanțurile de restaurante KFC și Pizza Hut participă la două mari târguri de recrutare, în mai multe orașe ale țării: Târgul de Cariere și Angajatori de Top. Reprezentanții celor două companii vor participa la târguri pentru a promova posturile vacante curente, însă și posturi noi ce vor apărea ca urmare a deschiderii unor noi restaurante, ca parte a planului de extindere din 2015.
Vezi mai multLanțul de restaurante KFC inaugurează joi, 15 octombrie, primul restaurant KFC din Drobeta Turnu Severin. Fanii brandului găsesc noua locație în zona food court a centrului comercial Severin Shopping Center, din strada Mihai Viteazu nr. 78.
Vezi mai multIn luna octombrie, pentru al optulea an consecutiv, KFC si Pizza Hut sprijina programul World Vision - „Vreau in clasa a noua” printr-o campanie de strangere de fonduri desfasurata in toate restaurantele din tara. Campania are ca scop sustinerea a cel putin 75 de copii cu posibilitati financiare limitate, din zonele rurale ale Romaniei, pentru a-si continua studiile la liceu. Dupa succesul editiei din 2014, cand a fost stransa o suma-record de 75,000 de euro, Pizza Hut Delivery se alatura campaniei, oferind clientilor posibilitatea sa doneze in locatii odata cu ridicarea comenzilor.
Vezi mai multKFC își extinde meniul din restaurante lansând un nou produs, în ediție limitată: Duetos, adică 2 mini wraps cu Crispy Strip, salata iceberg, roșii și sos dulce acrișor. Rapid și savuros, noul Duetos este gustarea care te salvează în nenumărate situații: în pauza dintre cursuri, în drum spre o întâlnire sau pur și simplu când vrei un moment delicios.
Vezi mai multLanțul de restaurante KFC se extinde odată cu deschiderea, pe 24 septembrie, a primului restaurant din Deva. Fanii brandului vor găsi noua locație în zona de food court a Shopping City Deva, din strada Zarandului numărul 87.
Vezi mai multKFC a lansat campania „Lecții pe tavă”, prin care îi încurajează pe cei în așteptarea Balacaureatului să învețe într-un mod distractiv, în timp ce iau masa în restaurant. Până la începerea sesiunii din august, elevii vor găsi 18 modele de subiecte pentru BAC, pentru proba de limba și literatura română, pe tăvile din restaurantele KFC Magheru, Dorobanți, Regina Elisabeta, Unirii, Sun Plaza și Mega Mall.
Vezi mai multVara aceasta, KFC desfășoară campania Gusturi de vacanță, prin care invită clienții să trăiască experiența vacanței în toate restaurantele, pornind într-o călătorie culinară inedită. Până în septembrie, clienții pot încerca noile Piri Piri Wings, o rețetă mediteraneeană mai puțin picantă, ca alternativă a binecunoscutelor Hot Wings.
Vezi mai multKFC lansează Marți Bucket: un bucket ce conține 9 Crispy Strips și 9 Hot Wings, la prețul de numai 19.90 lei. Fanii brandului se pot bucura de rețetele delicioase ale Colonelului Sanders cu noua ofertă disponibilă în toate restaurantele KFC din țară, doar în zilele de marți.
Vezi mai multKFC a dat startul “Zilei Curățeniei” la SOS Satul Copiilor București. Peste 60 de angajați ai KFC au participat la o amplă activitate de amenajare a spațiului din jurul unora dintre casele asociației, au plantat flori, au amenajat locul de joacă, le-au pregătit copiilor un barbeque și s-au jucat împreună.
Vezi mai multSâmbătă, 30 mai, KFC va fi prezent la tradiționalul spectacol aviatic organizat cu ocazia Zilei Copilului pe Aerodromul Clinceni, situat pe strada Aeroportului nr. 2, în comuna Clinceni. Evenimentul este organizat de Aeroclubul României. În cadrul evenimentului, 5 norocoși participanți la un concurs realizat de KFC pe pagina de Facebook vor beneficia de câte o ridicare cu balonul.
Vezi mai multLanțurile de restaurante KFC și Pizza Hut se extind cu două noi locații în București, în cadrul Mega Mall. Restaurantele vor fi deschise publicului începând din 14 mai, data inaugurării noului centru comercial.
Vezi mai multSâmbătă, 16 mai, restaurantele KFC din București și din țară sărbătoresc Noaptea Muzeelor cu un program prelungit.
Vezi mai multPentru al doilea an consecutiv, KFC include în meniu combinații delicioase ale produselor-vedetă, la prețul unic de 5 lei. Fanii brandului pot alege una dintre ofertele „hot”: Hot Booster, Crispy Sandwich sau 3 Hot Wings + o porție mică de cartofi sau pot opta pentru varianta nepicantă: Booster + o porție mică de cartofi.
Vezi mai multKFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va susține bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizației SOS Satele Copiilor București. Astfel, în perioada 1 martie - 31 decembrie, 1 leu din prețul fiecărui “Bucket de bine” cumpărat va merge către familia SOS sponsorizată de KFC România, din care fac parte 5 copii cu vârste între 7 și 11 ani, îngrijiți de o mamă socială.
Vezi mai multLa început de an, când vacanța e deja poveste și bugetul limitat, KFC lansează cele mai bune oferte pentru eroii urbani. Pe toată durata sezonului rece, fanii brandului regăsesc produsele KFC preferate în noile meniuri Smart: Crispy Strips, Hot Wings și sos de usturoi, disponibile în diverse combinații, la prețuri speciale.
Vezi mai multRestaurantul KFC Militari Drive Thru a primit premiul "Restaurantul KFC cu cel mai bun design din lume în 2014", distincție acordată de Yum Brands International.
Vezi mai multÎn urma voturilor voastre, echipa Crispy Strips a câștigat duelul verii de la KFC. Cei care au susținut echipa câștigătoare au avut șansa de a intra în cursa pentru un Smart TV 3D, iar restul participanților au putut câștiga unul dintre sutele de premii precum: căști audio, MP3 playere sau stick-uri USB.
Vezi mai multKFC în parteneriat cu ‚Academia de Studii Economice’ din București acordă 5 stagii de internship remunerate pentru anul universitar în curs.
Vezi mai multKFC și Pizza Hut România au strâns suma record de 75.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua” al World Vision România, în urma campaniei desfășurate în luna octombrie.
Vezi mai multÎn această toamnă, KFC aduce un nou produs în meniu: Crispy Meltz, o combinație delicioasă de Crispy Strips, brânză Cheddar și cubulețe de roșii, învelite într-o tortilla rumenită pe grill.
Vezi mai multPentru cel de-al doilea an consecutiv, Dani Oţil este ambasadorul programului „Vreau în clasa a noua”, campania de strângere de fonduri desfășurată de KFC și Pizza Hut pentru organizația World Vision România, pentru a susține studiile copiilor din mediul rural. Săptămâna aceasta, Dani a scos la licitație pe pagina de Facebook un obiect foarte drag lui: prima cască de motociclist. Suma primită va fi donată pentru campanie, contribuind, astfel, la strângerea de fonduri desfășurată în restaurantele KFC și Pizza Hut până pe 31 octombrie.
Vezi mai multCampania promoțională cu premii “Vreau KFC” s-a încheiat. Mulțumim tuturor celor care au urlat de poftă singuri sau în gașcă și felicitari celor 51 de câștigători.
Vezi mai multKFC deschide primul restaurant în Târgu Jiu, odată cu inaugurarea centrului comercial Shopping City Mall. Restaurantul are o suprafață de 167 mp și se află în zona food court a mall-ului. Rețeaua KFC în România ajunge, astfel, la 52 de unități.
Vezi mai multÎn luna octombrie, KFC și Pizza Hut susțin organizaţia World Vision România prin cea de-a şaptea ediţie a campaniei „Vreau în clasa a noua”. Prin acest proiect de strângere de fonduri sunt susţinuți copiii din mediul rural din România, pentru a-și continua studiile la liceu.
Vezi mai multIntra în competiție, votează bloggerul preferat și poți câștiga o experiență wild unde îți poți demonstra aptitudinile urbane. Exploratorul Doru Panaitescu a pregătit un traseu special pentru tine și bloggerul câștigător!
Vezi mai multKFC România începe un nou parteneriat de responsabilitate socială, cu asociația SOS Satele Copiilor România. În debutul colaborării, KFC va susține o familie SOS care face parte din SOS Satul Copiilor București. Satul SOS reprezintă comunitatea în care familiile SOS locuiesc împreună, creând un mediu în care copiii cresc, se dezvoltă și se bucură de clipele frumoase ale copilăriei.
Vezi mai multKFC România și McCann București lansează în România campania „KFC Bucket Challenge”, o campanie socială care susține fenomenul internațional „Ice Bucket Challenge” și care are ca scop strângerea de fonduri pentru ALS Foundation și pentru Alianța Națională pentru Boli Rare din România.
Vezi mai multKFC lansează două noi oferte pentru Crispy Strips, cel mai bine vândut și apreciat produs din meniul KFC în România. Crispy Strips Menu Box este un pachet complet ce conține 6 Crispy Strips, o porție medie de cartofi prăjiți, o salată Coleslaw, o răcoritoare la 0,4 l și un sos la alegere, toate la prețul promoțional de 22,5 lei. Crispy Strips Box este o alegere smart care conține, la prețul de 10,9 lei, 3 Crispy Strips, o porție medie de cartofi prăjiți și un sos la alegere.
Vezi mai multÎn această vară, KFC aduce în România campania „Share the taste, Share the passion”, avându-l ca ambasador pe Cristiano Ronaldo. Cu această campanie, KFC lansează bucket-ul Cristiano Ronaldo, cu 11 Hot Wings și 11 Crispy Strips, presărate cu cele 11 condimente secrete din rețeta Colonelului Sanders. De asemenea, în restaurante este disponibilă și varianta Bucket for One, o combinație între aripioare picante, Crispy Strips, cartofi prăjiți și băutură răcoritoare.
Vezi mai multAvem deosebita plăcere să anunțăm sosul cel mai sos între sosuri: Sweet&Sour. Cine a avut papile intuitive, acum e un om cu discount de 10% în portofel!
Vezi mai multÎn această vară, KFC lansează bucket-ul Cristiano Ronaldo, cu 11 Hot Wings și 11 Crispy Strips, presărate cu cele 11 condimente secrete din rețeta Colonelului Sanders. De asemenea, în restaurante este disponibilă și varianta Bucket for One, o combinație între aripioare picante, Crispy Strips, cartofi prăjiți și băutură răcoritoare.
Vezi mai multSâmbătă, cu ocazia celei de-a zecea ediții a evenimentului cultural Noaptea Muzeelor, zece restaurante KFC din țară își vor prelungi programul de funcționare până dimineață.
Vezi mai multKFC continuă seria deschiderilor de unități Drive Thru cu inaugurarea celui de-al șaselea restaurant de acest tip.
Vezi mai multSpune-ne cum se zice la tine în zonă "Nu e panica, man!", și dacă înscrii cea mai originală versiune din zona ta, poți câștiga marele premiu: un voucher în valoare de 100 RON și momentul tău de celebritate pe net și pe panourile publicitare.
Vezi mai multSărbătorește Ziua Îndrăgostiților la KFC cu un Smart Menu Plus și poți câștiga o excursie pentru 2 persoane la Paris. Pentru a participa la concurs, trebuie să cumperi un Smart Menu Plus în ziua de 14 februarie 2014 și să trimiți prin SMS la 1893, codul unic format din 8 caractere inscripționat pe sticker-ul de concurs, până pe 16 februarie.
Vezi mai multPromoția “Un sos de usturoi la New York” s-a încheiat. Mulțumim tuturor participanților și felicitări tuturor câștigătorilor. În fiecare săptămână a promoției au fost oferite câte 7 tablete Samsung, iar premiul cel mare a fost o excursie la New York.
Vezi mai multKFC readuce în atenţia consumatorilor cel mai iubit meniu din restaurantele sale, Smart Menu, la un preţ special, de ianuarie şi februarie. În perioada 7 ianuarie - 6 martie, clienţii se pot bucura de tot ce e mai bun de la KFC, la un preţ promoţional, de 11,90 lei.
Vezi mai multÎncepând din luna octombrie, KFC îşi invită consumatorii în restaurantul situat în incinta noului centru comercial AFI Palace din Ploieşti.
Vezi mai multKFC continuă investiţiile în România şi inaugurează un nou restaurant, în incinta Promenada Mall din Bucureşti. Odată cu deschiderea din Promenada, reţeaua KFC ajunge la 50 de restaurante în România
Vezi mai mult