
Clienții KFC pot alege dintre produse din pui proaspăt preparat în restaurant, în fiecare zi, după rețeta secretă cu 11 ierburi și condimente a Colonelului Sanders, sau sandwich-uri și wrap-uri cu ouă proaspete. KFC pune la dispoziția clienţilor și o gamă diversificată de produse lactate Albalact – lapte bătut, sana și chefir.
Special pentru promovarea gamei de mic dejun, KFC lansează o nouă platformă online, ce vine în ajutorul celor care preferă să amâne alarma ceasului de mai multe ori, în favoarea somnului dulce de dimineață. Prin intermediul acesteia, fanii brandului pot câștiga peste 600 de premii pe perioada campaniei, constând în perne personalizate şi vouchere Mic Dejun.
Anul acesta, KFC a inclus în meniul din restaurante un nou brand de cafea, Seattle’s Best Coffee. Cu un gust unic și intens, datorat calității superioare a boabelor de cafea, 100% Arabica, acest sortiment este disponibil în opt variante, de la espresso, americano și white americano, la specialități precum cappuccino, mocha, latte, caramel latte și vanilla latte.