FACEBOOK
YouTube
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]


KFC România te provoacă azi la „KFC Bucket Challenge”

CEO-ul companiei a acceptat provocarea unui fan KFC și o dă mai departe tuturor consumatorilor din România.

KFC România și McCann București lansează în România campania „KFC Bucket Challenge”, o campanie socială care susține fenomenul internațional „Ice Bucket Challenge” și care are ca scop strângerea de fonduri pentru ALS Foundation și pentru Alianța Națională pentru Boli Rare din România.

În urma unei provocări lansate de un consumator pe rețeaua de socializare Facebook, KFC România a decis să se implice în campanie. Provocarea a fost preluată chiar de CEO-ul companiei – Mark Hilton – care și-a turnat o găleată KFC de apă cu gheață în cap și a dat mai departe provocarea tuturor consumatorilor KFC care vor trece astăzi, 22 august 2014, prin Piața Romană. Pentru fiecare găleată KFC plină de apă cu gheață turnată în cap, KFC Romania donează echivalentul în lei al unui KFC Hot Bucket, adică 32 de lei, către Alianța Națională pentru Boli Rare din România și către ALS Association.
Filmul provocarii se găsește la acest link.



“În urmă cu câteva zile am fost provocați pe Facebook de către un consumator care a făcut legătura între Ice Bucket și KFC Bucket. Ne-am bucurat să fim nominalizați iar azi am reacționat și am facut public acest lucru pentru că ne dorim să ajutăm la strângerea de fonduri în scopuri umanitare. Suntem mândri să putem răspunde acestei provocări și suntem pregătiți să donăm echivalentul în lei a câtorva sute de KFC Hot Bucket”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC Romania.

“Alianța Națională pentru Boli Rare salută inițiativa KFC România de a veni în sprijinul pacienților cu boli rare din țara noastră. Consider că prin aceste acțiuni, beneficiarii noștri vor fi mai puțin "orfani". Spun asta pentru că bolile rare se mai numesc şi orfane pentru că nu au acces la tratament, recunoaştere şi îngrijire adecvată. În lume se cunosc peste 8.000 de astfel de boli diferite, sunt deci foarte numeroase, complexe, puţin cunoscute de către populaţie, corpul medical şi oficialii din sistemul de sănătate. Multumim foarte mult pentru inițiativă.”, a declarat Norica Dan, Președintele Alianței Naționale pentru Boli Rare din România.

Campania „Ice Bucket Challenge” a fost lansată în Statele Unite ale Americii de către Pete Frates, fost jucător profesionist de baseball care suferă de o formă de ALS (Amyotrophic lateral sclerosis). În urma apelului făcut pe rețeaua de socializare Twitter, sute de personalități și oameni de rând au preluat provocarea – ice bucket challenge – și-au turnat găleți cu apă și gheață în cap, au donat către ALS Foundation și au nominalizat la rândul lor alte persoane care trebuiau să repete gestul. De asemenea, în urmă cu câteva zile, KFC US a acceptat provocarea Ice Bucket Challenge, Colonelul Sanders - imaginea KFC - turnându-și o găleată KFC cu apă și gheață în cap. Filmul și detalii despre inițiativa KFC US aici.